2009. március 24., kedd

vétkeztem...

nem nézek tévét. nem érdekelnek a valóságshow-k, a bulvár, sem a véres hírek és a gazdasági világválság, meg máúnika és társai. kapok a netről is épp elég szennyet.
szerencsére nem nehéz ellenállnom: az albérletben a szobámban nincs tv, cecén meg tesóm leterheli a dvd merevlemezt annyira, hogy ne jusson eszembe mást nézni, csak filmeket. reklámok nélkül, natürlich :D
de ma kivételt tettem a szívtipró gimivel. persze, nem nagy bűn, mert ez is "csak" film, ráadásul az m1-en, szóval reklám nélkül, de hogy valós időben sugárzott műsor elé leüljek... na, erre ezer éve nem volt példa. (oké, most hazudtam, oscar-átadó, de az más, mert filmmániámból kifolyólag bocsánatos bűnnek számít.)
tinikorom nagy kedvence volt a sorozat, mert éppen az én életkém aktuális problémáit boncolgatta, megfelelő morális útmutatással spékelve: első szerelem, sok-sok csalódás, konfliktusok a szülőkkel, szigorú igazgató, drogok, alkohol, bulik, küzdelem a tesókkal, lázadás, tanulni-nem-akarás, identitásproblémák, önkifejezés... és az álompárról már ne is beszéljünk: anita, a gimi legjobb csaja és draz, a menő koris arc... hmmm... szép is volt :D
plusz a ruhák... így 2009-ben már nagyon mókásak: nyakigfarmer, kockás ruha virágos felsővel és csíkos harisnyával, tarisznyák, olykor egy kis hippi-beütés, vagy kemény rockerség. mindenki magára ismerhet valamelyik szereplőben.
közben persze überlaza az egész történet, végül a legtöbb dolog a helyére kerül, de annyira azért életszerű, hogy nem csöpög minden rész vége, és igenis van benne halál, és keserűség is. szóval valójában bebuktam az elveimet, és mégis megnéztem egy igazi reality show-t :)
már csak azt nem értem, miért büntetnek azzal, hogy még nem adták ki nálunk dvd-n... :(

1 megjegyzés:

  1. ismerős gondolatok,gyorsan sikerült azonosítanom magam a produkcióban... :)

    VálaszTörlés