2009. február 26., csütörtök

eladom a lelkem

a btk pszicho intézetében jártam ma. önkéntes jelentkezőket kerestek tesztelésre. kisebb összegért cserébe. most csak teszteket osztottak, amit haza lehetett hozni kitöltögetni, majd le kell adni jövő héten, és utána behívnak még egy körre, amikor egy számítógépes játékban kell részt venni.
kitöltögettem a teszteket. voltak igen vicces kérdések is. ha valakinek mond valamit, leírom, milyen tesztekről van szó:
- Rosenberg kérdőív: az önértékelést méri, pl. hogy mennyire érzem magam a társadalom hasznos tagjának, hogy jövök ki magammal, meg ilyen egyszerű kis kérdések, mindössze 10 darab
- NPI: sztem ego-mérő teszt 40 lépésben, olyan kérdésekkel, hogy gyakran van-e feltűnési viszketegségem, és kb. négyféleképpen kérdezték meg, hogy szeretem-e nézegetni magam a tükörben :D
- SPSRQ: büntetés- és jutalomérzékenység teszt, itt 48 kérdés volt, például hogyha egy étteremben nem ízlik a kaja, akkor fölötte ülök-e még, amíg visszajön az egész, vagy szólok a pincérnek, hogy adja a panaszkönyvet. kb. :)
- BIS/BAS (judor értelmezésében ez a bizbasz teszt): 25 kérdés, a viselkedéses gátló és viselkedéses megközelítő agyi rendszereket vizsgálja, szorongás, impulzivitás, és hasonló tényezőket mér, pl.: szívesen próbálok-e ki új dolgokat (IGEN), vagy szeretem a megszokást (NEM), túlparázok-e mindent (NEM), szeretek-e versenyezni (ATTÓL FÜGG).
- ECR-S, 36 kérdés, ami a párkapcsolatban érvényes viselkedést nézi, hogy mennyire nyílok meg a partnernek (nanana, érzelmileg persze), mennyire vagyok ragaszkodó, mit várok el a páromtól
- ZKPQ III-H (zuckerman-kuhlman személyiségteszt): 99 tételes tesztecske, a vadállat - nyámnyila, és a köztes állapotokat vizsgálja, pl.: egyből ütök-e, ha beszólnak, vagy tán megalszik a számban a tej...
kíváncsian várom az eredményeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése