2009. február 18., szerda

szemle

riszpekt jack bauernek, hogy annyi mindent csinál egy nap alatt. neki 24 óra elég arra, hogy elnökéletet mentsen, túléljen egy atomrobbanást, full véresre verve, drogfüggőként is tisztán gondolkodjon, na és persze a világbéke...
nekem semmire nem elég mostanság egy nap. nem panaszkodom, csak jó lenne mondjuk, ha beállíthatnám magam olyan funkcióra, amikor alvás nélkül is életképes maradok napokig (hetekig?), mert azt is csak időpazarlásnak tartom. viszont muszáj. meg dolgozni is, pedig arról már jobb, ha nem is beszélek. a mai teljesítményem kimerült a lelkesen fel-alá sétálgatásban, ja, meg bújócskáztam is egy kissráccal a sorok közt, míg anyuka fizetett, na és próbáltam lerázni a hülyegyereket... falra mászok tőle. belenyomul az aurámba, fogat sem sűrűn, vagy nem elég alaposan mos, de a legrosszabb, hogy oszt. végeláthatatlanul. annyira érdekel a munkahelye és a magánélete, mint a hatismeretlenes egyenletek megoldóképlete. érzékeltetem is vele. bunkó vagyok. tojok rá. nem nézek a szemébe, amit én személy szerint a legnagyobb tirpákságnak tartok, ha hosszám beszélnek. nulla. szürkeállomány mínusz három. vagy felesküdött arra, hogy kiidegel engem? lassan eléri, hogy nekifutásból kíméletlenül tökön rúgom. amúgy ellötyögök a street-ben, de így, hogy már látom a végét, hát finoman szólva: kurváranemérdekel, hogy ki mit csinál. a normális vevőket viszont még mindig megbecsülöm. ma is akadt néhány. de aki kötekedő paraszt, azzal már nem állok le. lekasszázom, amit akar, aztán hagyjon békén. régebben még védtem az igazamat, próbáltam némi logikát adagolni a fejükbe, hogy miért vegyenek impregnáló spray-t a velúrcipőjükhöz télen. most már csak azt kívánom: jól van, drágám, hidd azt, hogy át akarlak verni, (amúgy már átvertelek akkor, amikor azt mondtam, hogy nagyon jól áll az a csizma), ne vedd meg a spray-t, ne használd (pedig ez a termék tényleg jó, akárki akármit mond, én tapasztalom nap mint nap), aztán egy hét múlva gyere vissza, hogy beázott, ami nem reklamációs indok, és robbanjon szét apró cafatokra a kis hülye fejed, mert elutasít a fogyasztóvédelem. amen.
szakdolgozatok. jajj. francba a két szakkal. kommunikáción sajnos a szóbajöhető normális oktatók száma erősen a nulla felé tendál, így ájk-s óraadónál írom, nagyon jófej, és a témához szerencsére szinte senki nem ért a komm-osok közül, úgyhogy az államvizsga-bizottság összetételére már most megtenném tétjeimet. ja, hogy mi a téma? a digitális átállás problémái magyarországon, kihegyezve a tájékoztatás és információ-áramlás hiányosságaira, pl.: media markt-os fiúka bamba nézése, amikor judor odaáll, és határozottan set-top-box-ot szeretne vásárolni :D
magyar: imádomimádomimádom az emlékiratok könyvét nádastól. frappáns cím még nincs. a téma: a mű sexus-központú megközelítése, a nemtelenség megjelenítését szolgáló motívumrendszer judor által kidolgozott tipológia szerinti bemutatása, röpke kis nádas-recepció-történettel bevezetve. fincsi. :D
ezekkel küzdök éjt nappallá téve. fejben megvan minden, aprócska dolgok kellenek még, hogy mindet leírjam. mondjuk idő... értem én, most is miért blogolok inkább írás helyett? mert ehhez nem kell fitti agy. kávéznom nem szabad. és nem vagyok már este meló után mentálisan beszámítható. ilyenkor csak butulok a net előtt. nyugtatgatom magam, hogy egy fokkal jobb, mintha tv-m lenne. de nincs. és soha nem is lesz. csak olyan, amihez se antenna, se set-top-box, se semmi kütyü nem tartozik egy dvd-lejátszón kívül. véletlenül se hatoljon be egy híradó, vagy banánok közt, vagy valóság(?)show se vegytiszta agytekervényeim közé :D
közben meg már elvágyódom. de előtte még várom a tavaszt, a nyarat, a pécsről elköltözést nem annyira, de a bulikat, camp-et, diplomaosztót és még ki tudja miket nagyon. aztán integetés, és egy darabig csak a wellness :D
(erre is amen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése