2009. november 12., csütörtök

hírösszefoglaló

anyagias lány:
igen-igen, pénzről volt szó, azért célozgattam itt a munkaügyinek írkált levélre (amire amúgy azóta sem jött válasz). ha valaki kíváncsi a sztorira, majd személyesen otthon elmesélem, sokszor nekiálltam összefoglalni, de így hosszú, meg már annyi bőrt lehúztunk róla itteni anyummal, hogy semmi kedvem kifejteni. a lényeg, hogy megegyeztünk mindenben, sztem mindenki jól jár, és úgy látom, hogy a sértettség is csillapul, mert én senkit nem akartam megbántani, de sajnos kicsit sikerült. tökre elégedett vagyok, sokan nem kapnak au-pair-ként ennyi juttatást, csak hát ha az ember olvas egy törvényt, ami szerint többre jogosult, naná, hogy bekérdez, hogy mi is ezzel a helyzet. sztem ez nem pénzsóvárság, csak annak kinyilvánítása, hogy nem vagyok tök hülye a matekhoz {pedig de :)}
kaja:
tegnap a nagybetűs TÖKÉLETES NAPunk volt együtt. leesett az állam, mennyire flottul ment minden, pedig féltem, mert ez az ebéd előtt oviból elhozás nem szokott pozitívan elsülni. akkor már eléggé fáradt ahhoz, hogy csak az anyu kelljen neki, de tegnap... mosollyal fogadott, amikor érte mentem, hazabattyogtunk, kölyökkutyát simogattunk, és akkor sem volt probléma, amikor leesett neki a tantusz, hogy anyu még nincs itthon, és még egy kicsit kettesben maradunk. bújócskáztunk, elszórakoztunk. délután pedig elmentünk gyerektornára az iskola tornatermébe, hát rég élveztem valamit ennyire :D és milyen régen voltam sulis tornateremben... szinte jobban örültem a hullahopp karikának, a szőnyegeknek, meg a dobbantónak, mint a gyerekek :D
kurzus:
tegnap sikerült elég komoly témákról beszélgetni. sertésinfluenza, dohányzástilalom, stb. jó volt. emellett a tanár hozott egy könyvet, amire le lehetett csapni, és hazavinni elolvasni, naná, hogy én voltam az első :D regény a szörfözésről, vízről, nyárról, veszélyről és az emberi tűrőképesség határáról. banya szerint igazi ausztrál ponyva, jóóóóóaaaaaz :D
egészség:
hulladék fáradt vagyok. és nem oltatom magam sertésinfluenza ellen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése