2009. november 27., péntek

négy

eltelt négy hónap.
tanulság akad bőven.
az már teljesen letisztult bennem, hogy milyen anya (nem) szeretnék lenni, és milyen otthonban (nem) akarok élni.
a szabad hétvégét a street-es időszakban is értékeltem, na de most... hálát rebegnek ajkaim az ég felé, ha közeleg a péntek reggel, és már látom az alagút végét.
ennek az évnek a vége is nagyon gyorsan közeleg, három hét múlva (koppkoppkopp) ilyenkor már a bőröndömön fogok ugrálni, és próbálom a cipzárt behúzni, hogy a sok-sok apró meglepit mind haza tudjam vinni nektek :)
nem vagyok túl beszédes mostanság itt a blogban. elfáradtam kicsit, meg ha éppen történt valami, nem örökítettem meg fényképezővel, és képek nélkül annyira nem izgalmas beszámolókat írni, de most frissen töltött az aksi, úgyhogy újra lehet akciózni.
ez a hét amúgy az első két napot leszámítva egész jó volt. jó alatt itt a stresszmentességet értem. eü-szempontból nem százas még a helyzet, de majd alakul. a totál idegbajtól már messzebb vagyok, mint mondjuk két héttel ezelőtt. :)
és most két szabadnap következik.
remélem, lesz miről beszámolnom vasárnap este...
most aludni vágyom, úgyhogy azt is fogom tenni. előreláthatólag 12 órát, úgyhogy psszzzzztttt :)


Yeasayer - "Ambling Alp" video
von naivepromo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése