2010. február 10., szerda

kezdödik...

vannak idöszakok az eletemben, amikor a legvadabb baromsagokat tudom almodni, egy ejszaka alatt akar többet is. azt hiszem, megint egy ilyen idöszak jön. mära virradora ezt sikerült összehozni:
a bal combomba valahogy apro szegek kerültek, harom darab, de ugy, hogy a fejük a böröm alatt volt, es a hegyes reszek kifele älltak. szoval kicsit problemas volt nadragot huzni... egyik alkalommal, mikor wc-re mentem (trainspotting jellegü, total mocsok mellekhelyiseg volt, es sietnem kellett, mert ebben a pillanatban mar valami palyaudvaron voltam, es indult a vonatom), es letoltam a nadragomat, a harom kisebb szögböl valami iszonyat nagy villäskulcs-szerü kepzödmeny lett, persze a böröm alatt, de a terdemnel kilogott a vege, es kihuztam. sehol egy csepp ver, vagy fajdalom, csak azt vettem eszre, hogy a szerszam total rozsdas. aztan az volt a legnagyobb bajom, hogy tetanuszt kellene beadatnom, de közben erjem el a vonatot, ugyhogy az utolso kep, hogy szaladok egy szerelveny utan, amiröl tudom, hogy csak a palyaudvaron belül közlekedik, de mindenkeppen arra akarok felszallni....
vannak bajaim....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése