2009. október 25., vasárnap

+1

nagyon jól jött nekem ez az óraátállítás. hajnalig azon vacilláltam, hogy vegyek-e be fájdalomcsillapítót, vagy majd elmúlik magától/az alvástól a fejfájás. nem múlt el, bevettem, még durmoltam hat órát, és még mindig csak fél 10 volt... így most azt mondhatom, hogy kipihent vagyok.
úgy terveztem, hogy ma nem blogolok, mivel pizsamanap van :) filmezés, netezés, fetrengés, majd egy kis spenótfőzés ebédre, de semmi komoly elfoglaltság, ami blogba kívánkozna. de az ördög (bár ez inkább valami mókamanó) nem alszik. ez az email várt reggel a postafiókomban:
Tisztelt Olvasonk!
Ertesitjuk, hogy B05932 szamu olvasojegyenek ervenyessege egy het mulva lejar.
Kerjuk, szemelyesen faradjon be hozzank tagsaganak meghosszabbitasa vegett!
Udvozlettel:
BTK-TTK Konyvtar
és persze még egy hasonló, csak a központi könyvtártól :) el is gondolkodtam hirtelen, hogy a diplomaosztó ünnepélyt csak álmodtam, vagy tényleg végeztem pécsett...
de ha már a pécsi gondolatkörnél tartottam, ki más is lephetett volna meg mély álmaim alatt egy videóval a youtube-ról? naná, hogy mary barátném, akinek utólagos engedelmével ide is tenném a dalt nem másért, csak hogy mindenkinek, akinek hiányzik pécs, könnyeket csaljon a szemébe. néha nem árt az...
"Ha egyszer eljössz, jössz még hetvenhétszer
S még hetvenhétszer, s még hetvenhétszer
Vagy itt maradsz mindig és többé nem mész el"
úgy látom, a mai bejegyzés a számokról szól :) úgyhogy még egy adat: ötvenöt alvás múlva megyek haza... íííííííííí :D

1 megjegyzés: