2009. október 22., csütörtök

biztos, hogy...

...nem volt benne a szerződésben, hogy csigalépcsőn kell baromi nehéz szoptatószéket egyedül, nekem, törékeny kis nádszál-leánykának leszenvednem egy emeletnyit úgy, hogy ne törjem szét se a galéria-üveget, se a csontjaimat. de hát kóóóóóókemény vagyok, és persze megcsináltam. a módszert nem védetem le, az tuti.
...nekem 19 fok nem elég ahhoz, hogy jól érezzem magam. ennyire van állítva a fűtés a házban. megy ám a spórolás. én viszont fűtök a szobámban, ahova viszont csak este jutok le, de már átrendeztem a bútorzatot, így éjjelente bőszen simulok a meleg radiátorhoz. valamint hideg-meleg váltófürdő helyett én beújítottam a forró-mégforróbb-legforróbb verziót. ideig-óráig ez is segít.
...mégsem vagyok a nevelés csődje, ennek éccsanyám biztosan nagyon fog örülni :) bár pótanyámnak nem tetszett, hogy az önként elvállalt ablaktábla-pucoláskor nem szipkáztam ki morzsaporszívóval a sarkokból a papucsállatkányi bizbasz-szöszöket, ma a nagynénje, akinél hetente egyszer segítek a háztartásban beközölte, hogy adjam át az üzenetét pótanyámnak, miszerint nagyon elégedett velem, és nagyon örül, hogy végre talált egy nőt, aki legalább olyan precíz, mint ő (beijesztettek amúgy a családban, hogy ő nagyon durván háklis az ilyen takarítós-tisztogatós témákra). elégtétel? naná. úgyhogy részemről azt hiszem ennyi, és többet nem pucolok ablaktáblát, majd megcsinálja, aki jobban tudja nálam.
...ha a kezeimre néztek majd, nem fogjátok elhinni, hogy nem spárgát szedek ausztriában. eléggé leharcoltan néznek ki. hogy miért is? naponta többször nyomom végig fél órán belül a krétázás-gyurmázás-narancspucolás-konyhapultletörlés-bébihányásbanyúlás(bocs)-kézmosás kombót. hát ezért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése