2009. október 16., péntek

tobzódás

nézni:

Chlorophyll Skin from Lucy McRae on Vimeo.

hallgatni:

olvasni:
újdonságok, update, nyúúúúz, kinek mi tetszik:
- holnap fejest ugrok... ja, nincs is kádam... szal akkor csak úgy behabosítom a fejem a legújabb fejlesztésű tetűirtóval. nem, még nincs újabb fajta háziállat a fejemen, de az oviban már van, úgyhogy éljen a prevenció. a körjátékozás és legozás mellett tehát még egy olyan dolog teret nyert az életemben, amit már ovi óta nem csináltam...
- emellett kétezerhétszáz forintos órabérért vasalok annál a családnál, ahol néha bébiszittelek is, plusz pótanyám nagynénjénél ugyanennyiért porszívózok, felmosok egy háromszintes házat. szerintem nem rossz pééééz. ha azt nézzük, hogy két diplomám van, akár lealacsonyodásnak is vehetnénk, de nekem szerintem nem árt, ha kicsit belekóstolok a házimunkába is. a pénz meg nagy úr. valamiből csak kell már vennem egy karton sört :) ja, és nem mellesleg a nagynéni akkorka, mint én, és amikor ezt ő is észrevette, így szólt: jajj, judit, de jó, hogy nem kell kidobnom azokat a ruhákat, amik nekem már nem kellenek, és soha nem hordtam őket; van kedved átböngészni őket? hogyaviharbane!!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése