2009. október 11., vasárnap

víkend

mivel is telhetett volna az utolsó, bérlet nélküli, faluba száműzött, esős hétvégém, mint dvd-maratonnal. kettőt emelnék csak ki, ezeket még nem láttam, a többi csak ismétlés volt, pl.: david gale élete. az about schmidt mesteri egyensúlyozás a vígjáték és a dráma közt, sokszor nem tudtam, hogy a meghatódottságtól vagy a meglepettségtől sírjak, avagy nevessek. szóval volt, hogy nevetés közben könnyeket törölgettem és sírás közben kacagtam is párat. a másik pedig az american gangster, vágatlan verzió, majd' három órás, de nem tűnt annyinak. bár gengszerfilm, de nem folyt annyi vér, mint amire számítottam, és annyira izgalmas sem volt, mint amit vártam tőle, igazából "csak" egy jó filmről van szó, aminek az igaz történeten alapuló sztoriját (jajj, erre én mindig rákapok, totál feltüzel, ha van alapja a történetnek) denzel washington és russel crowe röhögve viszi el a vállán.
a következő hét előreláthatólag nem lesz unalmas. egyrészt végre lesz bérletem, szóval annyit megyek a városba mostantól a hazautazásomig, amennyit nem szégyellek. elsősorban persze a szerdai utazások lesznek fontosak: esténként nyelviskola. mivel van már nyelvvizsgám, ez nem lett volna kötelező, de a család kifizeti, és ismerkedési alapnak sem kutya. főleg, ahogy a múlt héten a környéken sikeresen körülnéztem... akadt néhány szimpatikus emberke a láthatáron...

végre találkozni fogok elnurával, az egyik salzburgi au-pair lánnyal is, és bejárok a városban mindent, amit eddig elmulasztottam. végre van mindenféle kutyafüle programfüzetem, moziműsor, blabla, szóval indulhat a bigszitilájf.

úgy néz ki, (koppkoppkopp) hogy egy rokon családnak fogok besegíteni csütörtökönként a háztartásban, vasalás, meg ilyen kamu dolgok, isten őrizz, hogy még egy bébiszitter melót vállaljak, bőven elég az is, ami van :) mellesleg meg jobban kifizetődő a háziasszonyt játszani, mint gyerekekre vigyázni, és mégsem akkora felelősség a vasalóval kettesben egy szobában lenni... a csütörtök még más miatt is fontos, de mindent a maga idejében!!!

közben pedig újonc sorstársammal és egyben barátnőmmel folyamatos msn-kapcsolatot ápoltam a láblógatós hétvégén, és fogok is ápolni a továbbiakban, hogy megvitassuk, melyik tisztítószer a legmegfelelőbb az alpaka-szőnyeg tisztítására, melyik göncöt lehet a szigorúan betartandó tiltó jelzés ellenére is a szárítógépbe tenni és melyik narancslé tartalmazza a legkevesebb cukrot, amelyiktől gondviselt gyermekünk fogai nem rohadnak ki (olyan hamar).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése