2009. október 21., szerda

kurzus update

alakul a nyelvkurzus, alakul.
remélhetőleg lemorzsolódnak, akik annyira nem csapatjátékosok és a végére tökjó kis banda leszünk. ma legalábbis ennek a csíráit véltem felfedezni. a perui hölgy nem jött. én nem bántam. egy új lány libbent még be az evian palackjával, de nem volt (annyira) para. mondjuk, amikor arról beszélgettünk, hogy a barátainkban mit tartunk a legfontosabb tulajdonságnak, akkor halkan benyögte, hogy "gazdag"... mi meg eléggé értetlenkedve néztünk rá, úgyhogy utána csak kevésbé diszkriminatív beszólásai voltak. az angol srác, tim pedig kezd kibontakozni, és vele együtt az igazi, száraz angol humora is: fapofával benyögi a vicceit, mi meg csak lesünk, hogy akkor most szabad nevetni, vagy vajon félreértettük... :D
minden héten kapunk házit. kétfélét. van egy állandó: figyelni kell a híreket, tv-rádió-net, ki mihez fér hozzá, és ami éppen felbosszant, vagy örömmel tölt el, azt el szabad mesélni az óra elején, aztán mindenki megosztja a véleményét a többiekkel az adott témáról. ezen kívül minden héten van valami új feladat is, jövő hétre például a kedvenc könyvünkből kell felkészülni, elmesélni a tartalmát, hogy miért szeretjük, blabla. áááá, nehogy azt higgyétek, hogy a szakdogám lényegét fogom előadni :) éljen nádas és az emlékiratok könyve!!! kíváncsi vagyok, mit fognak hozzá szólni.
két hét múlva pedig olyan témákról fogunk beszélgetni, amelyekről biztos hogy mindenkinek határozott véleménye van, és nem fogja rá azt mondani, hogy "háttt, ez engem nem érdekel", vagy "ááá, nekem mindegy, hogy ezzel kapcsolatban mit gondolnak mások". példák? eutanázia, dohányzástilalom, halálbüntetés, ilyesmik. úgyhogy azt a hetet sem fogom elbliccelni.
szombatra pedig meghívást kaptam bujinhoz ebédre, mongol kaját fog főzni, megismerem a vendéglátó családot (ez magyarul de szarul hangzik :S), és a bejárónőt is, aki MAGYAR :) juhuuuu :)
ezt meg csak úgy, mert jó:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése