2010. március 9., kedd

giccsparádé


ezt is megneztük.
lanyos hetvege volt ugyebar, es a kishölgy ötlete volt, hogy terjünk be ra, mert tetszett neki a sztori, es mekkora buli az, hogy erösebben kisminkeli magat, es azt mondjuk, hogy elmult tizennegy (korhataros film), pedig csak tizenkettö. amugy siman bejött velünk, ra sem bagoztak, hogy ki hany eves, azt meg nem hiszem, hogy utana a csunya gonosz gyilkos bacsi miatt akart velünk aludni (ezt meg mindig viccesnek tartom, mindket este edes harmas volt megint, hihi:)) mivel az alice-re nem tul szivesen jött, csak en eröltettem, hat oke, legyen, menjünk. trailert nem neztem elötte, csak tartalmat, es par kritikat, amik nem kecsegtettek semmi joval, de biztam a gyürük ura rendezöjeben.
ha valamit tanacsolhatok: vagy ne nezzetek meg, vagy ne szamitsatok semmi egetrengetöre, csak keszitsetek be egy-ket red bullt, egy tripla feketet, kinek-kinek izlese szerint. utoljara a batman es robinon, még a cecei moziban (evezredekkel ezelött) küzdöttem ennyire a lecsukodo pillaimmal, ha eppen sikerült öket nyitva tartani, akkor pedig ket lehetöseg közül valaszthattam: kuncogtam magamban, hogy ez mekkora mellenyulas volt, illetve probaltam elkepzelni, hogy kinek tetszhet a film. az egyik kritikaban volt egy jo beszolas: valoszinüleg azok sirnak majd ezen a filmen, akik estenkent a baratok közt-ön is :) (van amugy meg bariközi otthon? nem vagyok kepben. bar miert ne lenne.....)
szoval vesztegel ez a kislany a ket vilag közt, szerencsetlenem tim burton-i vilagban eldegel (ami elötte nap hianyzott az alice-böl, most megkaptam, csak ehhez a filmhez ez a stilus veletlenül sem illett) az élök es a holtak közt feluton, apu maniakusan keresi a gyilkosat, de persze a gyanakvo testver jön ra mindenre, anyu elköltözik es visszajön, nagyi alkesz es joarc, a törtenet majdnem happy enddel vegzödik, de hat egy halott kislany mennybemenetele hogyan is lehetne katarzis a nezö szamara....
en nem tudtam mit kezdeni a valtasokkal a mi vilagunk es a kislany köztes vilaga közt. tul nagy volt a kontraszt, nem ereztem atmenetet, valami kapaszkodot, csak csapongtam ide-oda, olyan volt, mintha ket teljesen különbözö rendezö keszitette volna a ket vilag jeleneteit, aztan összevagdostak volna egy filmme, es nesze semmi fogd meg jol, emesszed kedves nezö. amugy szinte minden kiszamithato a törtenetben, ami nekem nem tetszett, hiszen minek üljek be egy filmre, amikor körülbelül sejtem a tizedik percben, hogy mi lesz a vege (annak tükreben erdemes ezen elgondolkodni, hogy tegnap hatborzongva, labakat kapkodva, agytekervenyeket tornaztatva jöttem ki az uj leonardo dicaprio filmröl, a viharszigetröl, de erröl bövebben egy masik posztban).
a gyilkos szerepeert mr. tucci-t oscar-ra jelöltek (nem kapta meg), ez teljesen oke is, libabörös lesz az ember, ha meglatja az elborult tekintetet, uhhh, engem meg most is kiraz a hideg, pedig eltelt par nap, miota lattam. a többi szereplö szerepel, köszönjük, nem voltam elajulva tölük.
nekem egy összetakolt giccsparade jött le az egeszböl, es alig vartam, hogy kijöhessek a mozibol... talan erdemes lenne az eredeti regenyt elolvasni (alice sebold), es a sajat modomon elkepzelni ezt az atmeneti vilagot, ki tudja, majd ha nyugdijas leszek, biztos lesz ilyenekre idöm :)

4 megjegyzés:

  1. o de kar :( meg se nezzem? az Avatart azt erdemes? koszi :)

    VálaszTörlés
  2. az igazat megvallva en valami olyasmire szamitottam, mint a hatodik erzek bruce willis-szel, nem tudom, lattad-e. szamomra kicsit nevetseges volt az összhatas, es tul sok volt a "tudom-mi-fog-következni-jajjj-neeee-es-tenyleg-ez-jön-jajjj-de-unom-mar" jellegü homlokracsapasokbol. az avatar viszont 3D-ben tenyleg oke, mindenkepp ajanlom. DE fut most az uj leonardo dicaprio film, a viharsziget (shutter island), ma irok majd rola bövebben itt is, nos, azt mindenkepp erdemes megnezni. en 5 napon belül 2szer is jegyet valtottam ra, annyira tetszett :)

    VálaszTörlés
  3. jaj koszi, igen lattam a hatodik erzeket tobbszor is, nagyon tetszett. koszi a tobbi ajanlast is. puszik

    VálaszTörlés