2010. március 1., hétfő

kúra I.

felkel az ember lánya reggel. szombat van. tök betegnek erzi magat, taknya-nyala egyben (bocs, de ez van), mindene faj, ami fajhat, de "valakinek" kedve tamad kirandulni. az ember lanya meg nem akar illuziorombolo lenni, ugyhogy vele tart, mondvan a friss levegö jot tesz majd.
igy is lett. egy közeli vadasparkba latogattunk el (http://www.wildbichl.com/), ahol vegre en voltam az okosabb, es tudtam nehany ujdonsagot mondani a kis dögökröl, nem hiaba született falusi gyerek vagyok. tudtam, hogy parszor jol jön ez még.



lattam vegre luchs-ot is élöben, eleg flegma "kis" macsek, ahogy a fenti kepen lathato.
mivel tizenöt fok volt mar megint, kiültünk a fogado teraszara egy kicsit ejtözni, elnyammogtunk egy turos retest es bamultuk a hegyeket.
egy telefonhivas szakitotta meg az idillt: van-e kedvünk babázni egy kicsit. nana, en, mint született bebiszitter egyböl bologattam hevesen, ugyhogy beugrottunk christian haverjahoz, akinel par hete farsangoltunk, es megsetaltattuk a fel eves kislanyat. vicces, amikor egy anya elmegy a baratnöivel hat honap lakasban poshadas utan masfel napra kikapcsolodni, es a picit az apjaval hagyja kettesben. listak a lakasban szetszorva mindenütt: ezt add ra, ha setalni mentek, ezt es igy keverd, ha enni adsz neki, ekkor es ekkor fürdesd, pelenkazd, altasd. :) szoval felmentö sereg voltunk, mikor megjelentünk, es segitettünk kihalaszni a repapüret az orrcimpakbol, fülekböl es körmök alol, majd a seta utan önfelaldozoan bevonultam a nappaliba a kis tünderrel gagyogni egy sort, amig a ferfiak a teraszon nehany sör mellett megvitattak az elet nagy dolgait.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése