2010. március 20., szombat

meló update

eddig ket negativ valaszt kaptam a palyazatokra.
azt hittem, ha majd ez törtenik, nekimegyek az alpoknak, vagy kiugrom az elsö emeletröl. de fura modon totalisan feltüzeltek a levelek, es az egekig motivaltak. ugyhogy tegnap hirtelen meg negy palyazatot összeraktam, hetfön mehetnek is a postara. kezdek beccsel is megbaratkozni, pedig eleinte ki akartam hagyni a szorasbol, na de az okos emberre jellemzö, hogy felre tudja tenni az ilyen-olyan okokbol eredö sztereotipiait, es kepes a velemenyvaltoztatasra. masfel evvel ezelött kezzel-labbal tiltakoztam barmilyen nemet nyelvü terület ellen, es a kepebe röhögtem volna annak, aki azt mondja, hogy ausztriaban fogok lakni es jol fogom erezni magam, pedig ez törtent. szoval lehet, hogy a nagy bécs-ellenessegem, ami mellesleg nem tudom, hogy honnan ered, meg fog valtozni, es arrafele veszem az iranyt.
amugy hihetetlen kedves valaszokat kaptam, tudni kell, hogy vakon küldöm a palyazatokat, tehat nem allashirdetesekre jelentkezem, hanem ajanlom magamat :) az egyik helyen minden allas betöltött, a masik helyen pedig, mivel egy nagyon kicsi irodalom hazarol van szo, anyagi okok miatt nem tudnak uj embert felvenni.
az álomhelyröl, salzburgbol még nem jött valasz....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése