2009. július 25., szombat

lakáskultúra különkiadás

bocsánat, itt már nincsenek képek, levettem őket a családfő kérésére, mert közszereplő, és nem szeretné, ha egy nyílt blogban bárki bármit láthatna a családról. szerintem érthető.
kathrin amúgy fehér-mániás és hobbi-lakberendező, ahogy észrevettem. ma voltunk a városban megint, és árgus szemekkel nézett be minden lakáskultúrával foglalkozó üzletbe, hátha talál valami kiegészítőt, amivel még otthonosabbá teheti a házat. szerintem amúgy ügyes. ahhoz képest, hogy sok minden fehér, mégsem steril hatású, és egy két és fél éves kislány mellett garantáltan nem is lehet az :)
a városnézésről is jön a beszámoló hamarosan...

2 megjegyzés:

  1. tényleg szekrény.... most megviszgáltam, bár első rápillantásra.... nagyon cserépkályhás.... de csal első pillantásra.... másodikra már egyértelműen szekrény

    VálaszTörlés