2009. augusztus 5., szerda

hisztérika. most épp én.

tyű, de vegyes nap volt ez...
kezdődött a korai keléssel, mert mentünk a bölcsibe, játszóházba, ki hogyan nevezi, meg azzal, hogy kitaláltam, egész nap az anya-lánya párossal tartok a körúton, bár amúgy nem lett volna rám szükség. szóval 7-kor már gyártottam a kis tízóraicsomagot, és bár tegnap megnéztem a neten, hogy milyen idő várható (---> meleg), mégis vastag pulcsi alá hosszú ujjú felső, zokni-sportcipő, farmer kombót választottam. öreg hiba volt. arról ne is beszéljünk, hogy (lányok, sztem ti tudjátok nagyon jól, miről beszélek, ez olyan csajos-hisztis dolog) a hajam nem volt frissen mosott, a napszemüveg össze-vissza kócolta a frufrumat, kövérnek és slamposnak éreztem magam, melegem volt, arról nem is beszélve, hogy a kocsiban a város felé rosszul voltam. persze az ilyenkor szokásos "nem figyelek oda, csak olvasom a mesét a hátsó ülésen kaja-nak, jól vagyok, jól vagyok, jajj, basszus mindjárt belehányok az ölébe" mondókát mondogattam magamban magyarul, közben németül járt a szám hangosan, remélem, nem mondtam sok baromságot, nem igazán tudtam koncentrálni. végülis siker: nem lett róka. nem tudom, mi volt a gond, talán a vércukrom, mert aztán benyeltem egy kati féle cigirágót, és a csámcsogás meghozta a várt eredményt, a rosszullét elszállt.
csámborogtam egyet az europark-ban, feltérképeztem a terepet: van billabong, pimkie, meg jeans only... hmmm... lesz hol elverni a fizetést, az bizonyos. de ruhát próbálni sem volt kedvem (jaja, slampos vagyok, fujjj), csak kinéztem, mik fognak majd remélhetőleg nagyon jól állni :)
dédinél ebédeltünk, majd jött a délutáni alvás, már akinek. anyu elment nődokihoz bekukkantani, hogy öcsivel minden rendben van-e, dédi aludt a kis huncuttal, én meg olvasgattam. öcsi amúgy jól van, van még ideje bent hesszelni (én minél tovább tenném a helyében...), láttunk róla fotót is, nagyon édi :)
aztán újra elindultunk a városba, de addigra olyan meleg lett, hogy nem vártam meg, míg kathrinék végeznek a barátnő-látogatással, leléptem inkább haza busszal. persze akkor még várt rám a hegymenet gyalog, tűző napon, jeee.
aztán cuccokat ledob, egy bögrét eltör, kávéfőzőt hajszál híján tönkretesz... no és akkor leültem venni egy nagy levegőt, de lehet, hogy volt az három is, és kicsit lenyugtattam magam, hogy ne problémázzak már holmi szalmakazal hajon, meg hogy nem jól öltöztem fel, másnak nemhogy gardróbja, egy szál cipője sincs, úgyhogy szép lassan badezimmer birtokba vesz, fürdés, hajmosás, majd kávé, fél liter víz, kényelmes ruha (ami inkább mondható slampos játszósnak, mint ami előtte volt rajtam), és... maga a mennyország :D levezetésnek vasaltam kicsit, meg válogattam dvd-ket, amiket megnézek majd a közeljövőben, ápoltam a kapcsolatokat msn-en, és még a vacsit sem nekem kellett gyártani :)
most már minden rendben, csak álmos vagyok kicsit, de holnap már nincs korai kelés, vagy legalábbis nem annyira korai, úgyhogy hamarosan kidőlés és relax...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése