2009. augusztus 15., szombat

ünnepnap, szabadnap, azaz...

1. rákvörösre sikerült süttetnem magam a napon, ejjj... muszáj volt "kicsit" kimennem, mert a bőröm nagyon megsínyli a környezetváltozást, és nem jöttem még rá eddig, hogy mi tenne neki jót. mondjuk egy nóri-féle nagykezelés talán... :) no mindegy, egyelőre nem lettem szalonképesebb, de ijesztőbb annál inkább....
szóval otthon készüljetek, két nap múlva odaér a kánikula!!!
2. okosodtam lakberendezős magazinokból, ez tetszett a legjobban:riszájszling lámpa stuart haygarth kezei alól. mindenféle színű és formájú műanyag kis bizbaszból van összeeszkábálva. nagyon ott van, sztem.
(http://www.stuarthaygarth.com/default.asp?V_DOC_ID=1080)

3. kipróbáltam nagy duzzogva a házimozirendszert :D és ezt az elég jó filmet néztem meg:





4. szerettem volna megnézni az mtv2-n egy másik filmet esti meseként, de annyira ratyi az online adás, hogy nem fog menni. élvezhetetlen. sebaj, ezt fogom olvasni (oké-oké, nézegetni):


"apróka" könyv, csak betakarja az egész felsőtestem... alig bírtam lecipelni az emeletről. 400 oldal tömény kubai fotóalbum, főleg lakberendezési szokásokkal, építészeti stílusokkal és csudiszép tájképekkel telepakolva.




ui.: tegnap a szülős szitu nagyon izgalmas volt, annyi biztos, hogy szerintem a pasik nem bírnák ezt idegekkel. ment a mérgezett egér módjára rohangálás, míg anyu halál nyugodt volt, vagy csak jó színésznő :) tapintani lehetett a levegőben a várakozással teli odaadást, még soha nem éreztem ilyet, én is teljesen be voltam zsongva, hirtelen nagyon rámjött a családalapíthatnék-gyerekszülhetnék, de azért azzal még csak-csak várni kellene.
a nagy esemény összességében szűk két óra alatt lezajlott, ebben benne foglaltatik egy seeham-salzburg út is kocsival. eddig is sejtettem, hogy anyu kemény csaj, de most már biztos vagyok benne. már alig várom, hogy láthassam a kis manót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése