2009. augusztus 22., szombat

szaridő vs jógyerekek

már majdnem lehúzta a hangulatomat a folyamatos esőzés, a szürke felhők és a hideg idő. előrejelzést mondjuk még nem mertem nézni, de remélem a legjobbakat. ne kuncogjatok, magyarhonbeliek, odaér hamarosan az eső, aztán nézhettek.
viszont ma a kölykök tündériek voltak. kivételesen szükség volt rám, bár szombat este van. nem mintha jobb programom lett volna ilyen trágya időben... szóval csak a gyerekekre kellett egy kis időt szánnom. a kis hölgy olyan volt, mint egy angyal: egy nyikk nélkül jött velem pisilni és lubickolni, sőt, szót fogadott és nem vizezte be a haját, amikor pedig azt mondtam, hogy elég volt a pancsolásból, első szóra kimászott a kádból... pelenkázás, felöltözés, fésülködés... minden flottul ment. aztán amíg anyuval evett, meg fogat mosott és elmentek lefeküdni, én a bébire vigyáztam. jajjistenem, most mit mondjak? tejillatú cukorfalat. csak fél órát kucorgott rajtam, de máris szerelmes lettem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése