2009. augusztus 6., csütörtök

számolj háromig, aztán blogolj...

nos, persze hogy a ma délután már mesekönyvbe illő volt, úgyhogy korai volt temetnem a kapcsolatot kaja-val. vízfestékezés, buborékfújás, egy nyikk sem anyu után majd' egy órán keresztül. igen-igen, ez volt. szóval egy megoldás lesz: iszonyat kreatívnak kell lenni, és lekötni a figyelmét. eddig is próbáltam mondjuk, de úgy tűnik, hogy a minél nagyobb mocskot magunk után hagyó játékok lesznek a favoritok.
a másik: aki korábbi bejegyzések közt nézelődik, ne lepődjön meg, levettem a házról a képeket, csak a szobámról készülteket hagytam fenn. a családfő kérése volt, bár nem közvetlenül hozzám fordult. kathrin megkérdezte ugyanis a blogom címét, valamint hogy nyitott-e vagy sem, mert bár őt nem zavarja, ha írok róluk (szigorúan csak) keresztnévvel, de képeket ne tegyek fel, ha lehetséges. alap. és meg is értem, közszereplőéknél már csak így megy. így nyitva maradhat a blog. szóval nem lesznek édes, szőke fürtös kislányt ábrázoló képek, hiszen nem is csak róla fog itt minden szólni. szöveges beszámolókkal viszont szolgálok majd dögivel, és képekkel is mindenféle kirándulásról, meg hejehujáról :) szerintem meg amúgy tökre korrekt itt minden, úgyhogy eszembe sem jutott pocskondiázni bármit is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése