2009. augusztus 4., kedd

üdv a ködös "angliából"

harmadik napja esik. eléggé lehúzó... azt mondják, holnaptól jobb lesz. nagyon remélem, mert a túlpartra is alig lehet átlátni, nemhogy egy árva napsugaracska erre járna. hűvös is van. szóval trambulin helyett száműzve vagyunk a lakásba.
lassan jön a bébi. apu épp elutazott, úgyhogy esténként itt alszik a dédi, hogyha éjjel menni kell a kórházba, akkor valaki maradjon itthon kaja-val, én meg persze megyek a nagy útra :D
megy a főzés. nagyrészt mirelit, meg csak melegíteni való ételekből kell építkeznem, úgyhogy nincs nehéz dolgom. de majd próbálok nagyon ínycsiklandozó illatokat varázsolni abból a cecei őrölt pirospaprikából, amit hoztam, és remélem, hogy kicsit bonyolultabb, de amúgy nagyon alap ételekre is rá tudom venni a családot (bár nem ettek a krumplis tésztámból sem), mondjuk paprikás krumplira, vagy egy levesre. utóbbit amúgy hiányolom, nem mintha mondjuk pécsett sokat ettem volna, de cecén igen. sebaj, tegnap vettünk krumplit, meg zöldségeket, úgyhogy holnap szerintem bevállalok egy krumplilevest. lehet, hogy a palánta sem tiltakozna ellene :)
apropó száműzetés: ma feltárult előttem a ház film-gyűjteménye, és nagyon megörültem, hogy lesz miből válogatnom. sajnos nem nagyon... nővérem elég jól megedzett engem otthoni éveim alatt, így szomorúan láttam, hogy amit megnéznék a gyűjteményből, azt már láttam. jó, persze nem németül, úgyhogy megnézem majd őket még egyszer nyelvgyakorlásképpen, csak hát az újdonság varázsa nem fog hatni. bár, a tágra zárt szemeket még nem láttam, úgyhogy azt ma le is tudom. és még marad legalább hat évad focistafeleségek... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése