2009. augusztus 17., hétfő

zizzzz

voltam babanézőben :) nagyon kis apróka, elég sok tejet kell még szlopálnia a hurkás lábakhoz, az biztos. de gyönyörű amúgy, mint minden csecsemő. a kórház csudiszép, új, tiszta, rendezett, csendes, mindenki kedves. kiültünk a játszósarokba kicsit, egyből friss gyümölccsel, italokkal kínáltak bennünket. nyoma sincs a magyar nyomornak, málló falaknak, dohszagnak, zsúfolt kórtermeknek. borsos árak is vannak persze a magándokiknál, no de nem hiszem, hogy itt szokás az, hogy lelépnek nyaralni, ha épp szülhetnéked van, és átpasszolnak egy suhancnak, aki nem tudja megkülönböztetni a köldökzsinórt a vékonybéltől...
a kis hölgyet is elérte a bölcsi-láz, szó szerint, de remélem, rajtam nem megy végig, nem mintha az elmúlt 10 évben lett volna lázam, no de ki tudja, mit hoz ki belőlem a nyugati klíma. egész nap a dédinél voltam tehát, és két órán át, 25 négyzetméteren játszottunk babakocsitologatós, városban sétálást elképzelős, deközbencsendbenlegyünkmertababákalszanak-ot. ehhez hozzá kell tenni, hogy éjjel jó, ha két órát aludtam. este bekávéztam, na persze, mert 9-kor kell megkívánnia az ízlelőbimbóimnak a káfffééé-gesmákkot, aztán szenvedés kettőig, filmen elálmosodni próbálás majdnem sikere, de msn-en zizgés után egy óra csevej a legmélyebb rem-fázis helyett, aztán persze fél 4től meg már ki az a hülye, akinek van kedve visszaaludni, ha tudja, hogy 7kor úgyis kelnie kell... ahhoz képest még eléggé fitt vagyok, és csak egy kávét ittam, de most megint megkívántam... íííííííííí :D
ezt a számot sok szeretettel küldöm mindenkinek, aki szereti!!! pffffffffff.... NEM!!! magamnak küldöm, mer önző vagyok, meg teccik, meg ilyen kedvem van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése